piątek, 14 lutego 2014

Shut Up Flower Boy Band








Tytuł oryginalny: 닥치고 꽃미남밴드/Dagchigo Kkochminambaendeu
Rodzaj: Muzyczny, Romans, Szkolny
Liczba odcinków: 16

Opis:

Drama opowiada o sześcioosobowym rockowym zespole 'Eye Candy'. Wszyscy chodzą do Dong-Nae High School, ale szkoła ma zostać zamknięta, więc muszą przenieść się do innej. Jung-Sang High School ma dobrą reputację, a jej uczniowie pochodzą z bogatych rodzin. Właściwie chłopcy nie są zainteresowani szkołą i chcą ją olać, ale kiedy odkrywają tam swoich rywali 'Strawberry Fields' , zmieniają zdanie i chcą 'przejąć' szkołę. No i chodzi tam ich nowa muza...
Ogółem drama skupia się na muzyce, ich wzajemnych relacjach, wrogach, 'miłościach', przyjaźniach i takie tam :)





Trailer:






Ode mnie:
Po pierwsze (jak zwykle xD) chłopcy są tak cudowni że umierałam przez cały czas....ahh i ten zimny Myungsoo <3
Po drugie...MUZYKA BYŁA ZAJEBARDZOFAJNA i do dzisiaj mam soundtracki :D 
Wykonanie było genialne, fabuła ciekawa i nieprzewidywalna (w niektórych momentach siedziałam i niedowierzałam w to, co się działo xD) i mimo że główni aktorzy byli młodzi, dobrze się spisali i nic nie wyszło sztucznie. To była jedna z tych dram na których tak wszystko przeżywałam że musiałam zatrzymywać i policzyć do dziesięciu żeby się uspokoić (czyli Suzy przez 99% czasu :D).
Czyli jednym słowem jeżeli lubicie dobrą muzykę i ładne buźki musicie to obejrzeć ^^


Tu macie jeden z soundtracków :)






I kilka gifów...i zdjęcie  *.*























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz