wtorek, 22 lipca 2014

Devil Beside You



Tytuł oryginalny: 惡魔在身邊 (恶魔在身边) / E Mo Chai Chen Pien
Pochodzenie:Tajwan
Rodzaj: Romans, Komedia
Liczba Odcinków: 20

Opis (UWAGA! Brzmi banalnie bo nie chciałam spojlerować, ale macie dotrzeć do końca tego postu bo to jedna z moich ulubionych dram :D ) :


Qi Yue w końcu zdobyła się na odwagę by dać list miłosny Yuan Yi, kapitanowi drużyny koszykarskiej w którym podkochiwała się już od dłuższego czasu. Niestety chłopak nie zauważył Qi Yue, a list trafił do Jiang Meng'a...sprawiającego ciągle kłopoty diabła i syna dyrektora. Jak na diabełka przystało, kiedy przeczytał owy list postanowił ja trochę podręczyć i zagroził jej że zrobi 1000 kopii listu i cała szkoła się o tym dowie. Tak o to Qi Yue została jego dziewczyną na posyłki.
Kiedy ich relacje trochę się ociepliły...BUM! Ich rodzice oświadczyli że będą się żenić. Jest tylko jeden mały problem...Jiang Meng wcale nie widzi Qi Yue w roli swojej siostry :3



Buu nie znalazłam żadnych teaserów :/



Soundtrack:




Ode Mnie:

Tylu emocji co przeżyłam oglądając tą dramę nie czułam jeszcze chyba nigdy :D Nie jest to popularna drama, właśnie dlatego nie mogłam znaleźć żadnych teaserów ale KOCHAM JĄ OMNOMNOMNOM <3 Podobnie jak Heartstrings, widziałam ją trzy razy xd
Była to moja pierwsza Tajwańska drama, więc na początku przeszkadzał mi trochę język ale później się przyzwyczaiłam.
Jeśli chodzi o bohaterów to zacznijmy od diabełka ^^ Niech was nie odrzuca to że nazywam go diabełkiem i że wygląda na złego, bo naprawdę nie jest tak jak reszta 'złych' kolesi w dramach...ale o tym przekonajcie się sami. Nie dość że jest mega przystojny, to jeszcze ten jego diabelski uśmiech dksjhfkjdshkj <3
Jeśli chodzi o Qi Yue, jej charakter bardzo przypadł mi do gustu. Przynajmniej wiedziała jak wyrazić swoje zdanie :P I te miny które czasem strzelała...bezcenne.
Ogólnie to cała paczka diabełka była CU DO WNA! Nie rozumiem jak mogą być znani jako 'gang' i to jeszcze jakiś straszny kiedy to są takie słodziaki :3 No dobra, dobrze się biją i próbują udawać twardych ale to by było na tyle xd
A TE POCAŁUNKI <3 W Koreańskich dramach (przynajmniej tych starszych) takich nie dostaniecie....to było takie naturalne i szczere że sikałam po gaciach za każdym razem xd

Muzyka nie bardzo mi się podobała, ale jakoś nie zwracałam na to szczególnej uwagi.
Drama nie ma świetnej jakości (trzeba im wybaczyć bo była kręcona w 2005), ani żadnych specjalnych efektów ale między innymi dlatego tak bardzo mi się spodobała :)
Strasznie się w nią wkręciłam, dlatego oglądajcie i dawajcie znać jak wrażenia :)


W każdym razie bardzo polecam....BARDZO BARDZO :D Jak wam się nie spodoba możecie na mnie nakrzyczeć :)

Na koniec kilka zdjęć/gifów:







                                               No czy oni nie są przecudowni? <3



                           









~Suzy


2 komentarze:

  1. Jak tylko skończę Heartstrings, które pokochałam po pierwszym odcinku biorę się za to. :-)

    OdpowiedzUsuń