niedziela, 20 lipca 2014

Heartstings ^^







Tytuł oryginalny:넌 내게 반했어/Neon Naege Banhaesseo
Rodzaj: Romans, Muzyczny
Liczba Odcinków : 15

Opis:


Historia toczy się na pewnym universytecie pomiędzy Lee Hyu Won, która została wychowana w rodzinie klasycznych muzyków i Lee Shin'em, wokalistą popularnego na uczelni zespołu. Dziewczyna nie jest zbyt zadowolona z faktu że nie może podejmować własnych decyzji i dziadek ją kontroluje, a nasz główny bohater jest zakochany w kimś innym...
Mimo zamiłowania (właściwie Hyu Won była trochę zmuszana przez swojego dziadka, ale co tam) do innej muzyki i tego, że nie chcą mieć ze sobą nic wspólnego ich drogi jakoś się ze sobą krzyżują (nie z własnego woli). Na początku strasznie ze sobą rywalizują, ale w końcu oboje miękną i tak oto zaczyna się jedna z moich ulubionych dram <3
PS: Przepraszam że ten opis jest taki nijaki ale nie chciałam spojlerować za bardzo ^^

Teasery: (4 w jednym xd )



Soundrack:

Są dwie wersje 'Because I miss you' ale ta podoba mi się bardziej :3


                            


           





Ode mnie:

Oglądałam tą dramę trzy razy, i za każdym razem przeżywałam to samo. Fabuła jest ciekawa, czasami nawet byłam tak zaskoczona że musiałam na chwilę zatrzymać żeby dojść do siebie xd
Muzyka bardzo mi się spodobała, i nadal mam niektóre osty na telefonie <3
Gra aktorska na początku była troszeczkę sztywna, ale po kilku odcinkach było o wiele lepiej ^^
Główna bohaterka przypadła mi do gustu, mimo że czasami chciałam krzyczeć do laptopa żeby się w końcu postawiła temu swojemu dziadkowi ale ogólnie rzecz biorąc nie była taka zła -.-
Jeśli chodzi o Shin'a....hmm...jak to każdy główny bohater na początku sam lód, ale na szczęście się ogarnął chłopak i był kochany :D

Drugoplanowi bohaterzy o mój boże kocham ich!!! Joon-Hee był taki słodziutki z tymi roztrzepanymi włoskami i dużymi okularami <3 A pan Suk-Hyun..mrr :D
Nie będę wymieniała, ale wszystkich polubiłam :3

Drama miała pozytywny klimat przez większość czasu, mimo że płakałam kilka razy (w tym raz, bo scena była taka słodka że nie mogłam się powstrzymać xd )
Jest to jedna z moich ulubionych dram, lekka (bez nadmiernego dramatu) więc gorąco polecam bo naprawdę warto ^^



Przepraszam że ten post taki chaotyczny, ale jest już późno i mój mózg nie funkcjonuje tak jak powinien :c



Jeszcze kilka gifów i zdjęć















          



Widzieliście już?
Jak wrażenia? :D



~Suzy 

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Z chęcią zobaczę. :-) Masz może link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam po angielsku, ale masz na viki :3 (tylko zmień sobie język w prawym górnym rogu playera :D )

      http://www.viki.com/videos/131448v-heartstrings-episode-1

      ~Suzy

      Usuń
  2. Moja ulubiona drama! uwielbiam Yonghwa i Shinhye!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :) Gdy oglądałam You're Beautiful jakoś do siebie nie pasowali to w tej dramie są cudowni <3

      ~Suzy

      Usuń